- O nas
- Sklep
- Płytki
- Łazienka
Dostawa
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności towaru. W przypadku towarów znajdujących się na stanach magazynowych czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 4 dni. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Transport
Zamówione produkty dostarczymy pod wskazany adres własnym transportem lub za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich, które oferują śledzenie przesyłki na swoich stronach internetowych.
Zasady przy obiorze towaru
- Kurier nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność co wynika z regulaminów firm kurierskich
- Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór na liście przewozowym i zapłacić ewentualne pobranie.
- Klient może poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia i sprawdzenia całości przesyłki.
- W przypadku towarów dostarczonych na paletach podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. (należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.)
- Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia“
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien sporządzić dokumentację zdjęciową, spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków produktów i adnotacji „zewnętrzne uszkodzenie palety„
- Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu oraz dokonać adnotacji jak wyżej na protokole szkody.
Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od jej skuteczniej dostawy i zgłoszenia w tym terminie stwierdzonych nieprawidłowości ilościowych lub jakościowych.
Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od jej skuteczniej dostawy oraz sporządzenia protokołu uszkodzenia w terminie do 7 dni roboczych od skutecznej dostawy.
Do prawidłowego wszczęcia reklamacji niezbędny jest protokół szkody spisany wraz z kurierem oraz zdjęcia uszkodzonego asortymentu. Dokumenty należy przesłać na adres mailowy sklepu: sklep@jorapol.pl
W protokole należy uwzględnić dokładną ilość uszkodzonych płytek lub dekoracji w opakowaniach oraz w sztukach.
Jeśli odbiorca przesyłki w tym terminie (do 24h) nie zgłosi do sklepu żadnych zastrzeżeń oznacza to, że towar został odebrany bez zastrzeżeń jakościowych i ilościowy.
Po upływie 24 godzin od skuteczniej dostawy reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane.
Koszty dostawy
Całkowity koszt dostawy jest uzależniony od liczby zamówionych produktów, ich wagi, rodzaju i rozmiarów. Zostanie on automatycznie wyliczony podczas składania zamówienia. Wystarczy, że dodasz produkty do koszyka i wybierzesz formę płatności oraz sposób dostawy.
Orientacyjne koszty dostawy:
- paczka od 10 kg– 19,90 zł brutto,
paczka od 11 do 20 kg– 29,90 zł brutto,
- paczka od 21 do 30 kg– 69,90 zł brutto,
- płytki ceramiczne, meble łazienkowe od 31 do 99 kg– 99,90 zł brutto,
- płytki ceramiczne, meble łazienkowe od 100 do 299 kg– 179,00 zł brutto,
- płytki ceramiczne, meble łazienkowe od 300 do 599 kg– 185,00 zł brutto,
- płytki ceramiczne, meble łazienkowe od 600 do 999 kg– 199,00 zł brutto,
- wanny, kabiny – 199,00 zł brutto,
3 lokalizacje
Darmowa dostawa
30 lat doświadczenia
Indywidualne projekty
×
Siedzibaul. Targowa 56, 09-100 Płońsk - Łazienka
- Płytki