Siedziba: ul. Targowa 56, 09-100 Płońsk
Szukaj

Dostawa

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności towaru. W przypadku towarów znajdujących się na stanach magazynowych czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 4 dni. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Transport

Zamówione produkty dostarczymy pod wskazany adres własnym transportem lub za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich, które oferują śledzenie przesyłki na swoich stronach internetowych.

Zasady przy obiorze towaru

  • Kurier nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność co wynika z regulaminów firm kurierskich
  • Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór na liście przewozowym i zapłacić ewentualne pobranie.
  • Klient może poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia i sprawdzenia całości przesyłki.
  • W przypadku towarów dostarczonych na paletach podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. (należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.)
  • Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien sporządzić dokumentację zdjęciową, spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków produktów i adnotacji  „zewnętrzne uszkodzenie palety
  • Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu oraz dokonać adnotacji jak wyżej na protokole szkody.

Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od jej skuteczniej dostawy i zgłoszenia w tym terminie stwierdzonych nieprawidłowości ilościowych lub jakościowych.

Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od jej skuteczniej dostawy oraz sporządzenia protokołu uszkodzenia w terminie do 7 dni roboczych od skutecznej dostawy.

Do prawidłowego wszczęcia reklamacji niezbędny jest protokół szkody spisany wraz z kurierem oraz zdjęcia uszkodzonego asortymentu. Dokumenty należy przesłać na adres mailowy sklepu: sklep@jorapol.pl

W protokole należy uwzględnić dokładną ilość uszkodzonych płytek lub dekoracji w opakowaniach oraz w sztukach.

Jeśli odbiorca przesyłki w tym terminie (do 24h) nie zgłosi do sklepu żadnych zastrzeżeń oznacza to, że towar został odebrany bez zastrzeżeń jakościowych i ilościowy.

Po upływie 24 godzin od skuteczniej dostawy reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane.

Koszty dostawy

Całkowity koszt dostawy jest uzależniony od liczby zamówionych produktów, ich wagi, rodzaju i rozmiarów. Zostanie on automatycznie wyliczony podczas składania zamówienia. Wystarczy, że dodasz produkty do koszyka i wybierzesz formę płatności oraz sposób dostawy.

Orientacyjne koszty dostawy:

  • paczka od 10 kg– 19,90 zł brutto,
    paczka od 11 do 20 kg– 29,90 zł brutto,
  • paczka od 21 do 30 kg– 69,90 zł brutto,
  • płytki ceramiczne, meble łazienkowe od 31 do 99  kg– 99,90 zł brutto,
  • płytki ceramiczne, meble łazienkowe od 100 do 299  kg– 179,00 zł brutto,
  • płytki ceramiczne, meble łazienkowe od 300 do 599  kg– 185,00 zł brutto,
  • płytki ceramiczne, meble łazienkowe od 600 do 999  kg– 199,00 zł brutto,
  • wanny, kabiny – 199,00 zł brutto,
lokalizacje 3 lokalizacje
lokalizacje Darmowa dostawa
lokalizacje 30 lat doświadczenia
lokalizacje Indywidualne projekty

KoszykKoszyk

×

Brak produktów w koszyku.

Łącznie:
Jorapol logo ×
Siedziba
ul. Targowa 56, 09-100 Płońsk